1.Adataink
Üzemeltető:
KALCSU COSMETICS (Esentis Kft.)
H-1139 Budapest, Frangepán utca 8-10.
Adószám: 13398165-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-196825
Ügyfélszolgálat: kapcsolat@maria-galland.hu
Szállítás:
Express One
https://expressone.hu/
• Telefon: +36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
+36 1 8 777 499 (FAX)
• E-mail:ugyfelszolgalat@expressone.hu
Magyar Posta
https://www.posta.hu
• Telefon: +36 1 333 7777
+36 1 767 8282
+36 1 46 320 136 (FAX)
• E-mail:ugyfelszolgalat@posta.hu
2. Böngészés a Webáruházban
Webáruházunkban tetszés szerint barangolhatsz személyazonosságod felfedése nélkül is, hogy megismerkedj termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel.
3. Regisztráció
Ahhoz, hogy vásárolni tudj webáruházunkban, először regisztrálnod kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadnod:
• Vezeték és keresztnév
• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is.
• Pontos lakcím (ország, irányítószám, város, utca, házszám)
• Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tud érni.
• Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
• Egyéb adatok
• A regisztráció feltétele a hírlevél fogadásához való hozzájárulás. Leiratkozni a kiküldött hírlevelek alján lévő linken lehet.
A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A jobb felső belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával, a Belépés gombra kattintva, mint Vásárló léphetsz be webáruházi rendszerünkbe.
Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Adatmódosítás oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, látják bevásárlókosarukat stb. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdés lenne, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (kapcsolat@maria-galland.hu)
4. Vásárlás a Webáruházban
A terméklistán szereplő termékek közül a "Kosárba" gombra kattintva kezdeményezheted az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került, folytathatod a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár gombra kattintva tudod módosítani.
A kosár tartalma
A kosár tartalma a jobb felső oldalon lévő azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát.
A megrendelés 4 egyszerű lépésből áll.
1. lépés: Regisztráció
A megrendeléshez szükségünk van az adataidra. Mivel webáruházunkban csak magánszemélyeket tudunk kiszolgálni, céges számlázási adatok megadására nincs lehetőség. Kérünk, töltsd ki az összes kötelező, valamint lehetőség szerint az egyéb mezőket is. A megadott e-mail címedre megkapod a regisztrációs adatokat, kódjaidat.
2. lépés: Válassz személyes kozmetikát
Válaszd ki a hozzád legközelebbi vagy a számodra legszimpatikusabb kozmetikát, akitől „virtuálisan szeretnél rendelni”. A megrendelést központilag szállítjuk ki és a központnak is fizetsz, de az általad választott kozmetika is értesül vásárlásodról. Ennek előnye számodra, hogy amennyiben bármilyen kérdésed van, tanácsra van szükséged akár a megrendelt termékkel, akár bármilyen szépségápolási kérdéssel kapcsolatban, személyes kozmetikádhoz személyesen, e-mailen vagy telefonon is bizalommal fordulhatsz, ahol már várják jelentkezésed!
3. lépés: Ellenőrizd az adatokat
Középen láthatod adataidat, valamint a szállítási címet. Kérünk, ellenőrizd, hogy a szállítási cím helyes-e, s módosíts, ha esetleg máshova szeretnéd kapni a megrendelt termékeket!
A rendelés elküldése előtt még lehetőséged van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.
4. lépés: Add meg a szállításra vonatkozó kéréseidet
A szállítást futárszolgálattal teljesítjük, a rendeléstől számítva 3 munkanapon belül vagy kívánság szerint teljesítjük. Kérjük, írd be a szövegdobozba a szállításra vonatkozó kéréseid, esetleges további adataid! A megrendelést elküldeni az oldal alján található "Megrendelés elküldése" gombra kattintva lehet. Amennyiben NEM kattintasz erre a gombra, a termékek csak a kosárban maradnak, és a rendelés NEM érkezik meg az ügyfélszolgálatunkra. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.
Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon megkeres téged. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, és a rendeléssel olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.
5. A termékek szállítási módja
A szállítás módja: Házhozszállítás A kiszállítás mit tartalmaz:
• A termékek kiszállítása az általad választott futárszolgálattal történik. EXPRESS ONE vagy MPL MAGYAR POSTA
A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelést követő 3 napon belül vagy azon túl, adott nap 8-18 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre adott napon belül nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodj arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot! Szállítási címnek a munkahelyedet is megjelölheted, ha ott tartózkodsz az adott napon!
• A futárszolgálat azt vállalja, hogy a csomagot a megadott napon, 8-18 óra között megkísérli kézbesíteni. Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a kézbesítő futárszolgálat központi ügyfélszolgálatánál lehet telefonon érdeklődni. Nem tudjuk megmondani, hogy a 8-18 óráig terjedő időszakban pontosan mikor érkezik a futár, és nem tudjuk garantálni, hogy a futár felhívja a csomagon található telefonszámot, sem azt, hogy a megrendelő után viszi a csomagot egy másik címre, mert a megadott címen éppen nincs otthon senki (bár van a futárok között, aki bevállalja ezt a kedvességet is). Ha csomagot rendelsz, kérünk, olyan helyre küldesd azt, ahol valaki át tudja venni. Ez munkaidőben lehet a megrendelő munkahelye is.
• 18.990 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás INGYENES, ami CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, amennyiben a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok esetében ezt a kedvezményt (ingyenes szállítás) megvonjuk. Ha valamiért mégsem tudod átvenni a csomagot, kérjük, mielőbb jelezd a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen közbejön, természetesen van lehetőség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük. A korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan, rosszindulatú, vagy valótlan megrendeléseket és megrendelőket kiszűrjük.
• 18.990 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díja Express One futárszolgálat esetén 1.590 Ft, Magyar Posta futárszolgálat esetén 1.990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
A megrendeléskor látható „Fizetendő Összesen” összeg tartalmaz minden felmerülő közterhet (pl. Áfa) és szállítási, csomagolási, kezelési és egyéb díjat. Ezen felül semmilyen rejtett díjat nem számolunk fel.
A szállítás módja: Csomagpont
Az általad választott futárszolgálat csomagpontjai között választhatsz térképes kereső segítségével, akár az Express One, vagy az MPL Magyar Posta felületét választod. A vásárló által választott csomagpontra címzett küldeményt - az áru felvételét követő munkanapon belül – azaz árufelvételt követő első munkanapon a címzett által megadott csomagpontra kézbesíti a szolgáltató. Csomagpontra történő szállítás esetén "Fuvardíjat címzett fizeti" paritással nem adható fel küldemény, csak a feladó lehet a fuvardíj fizető fél. A szolgáltatás keretében feladott küldemények maximális súlya 20 kg, maximális mérete 60x60x60 cm/csomagolási egység lehet. Küldemény maximális értéke a nettó 250.000.-Ft-ot nem haladhatja meg.
További feltételek:
• A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a választott Futárszolgálat munkatársának szükséges kifizetni.
• Amennyiben a kiszállítás idejében a megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, a Futárszolgálat üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást. Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomag visszakerül webáruházunkhoz.
• A Futárszolgálatoknál kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása telefonon vagy a visszaigazoló emailben jelzett honlap, csomagazonosító segítségével.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a Futárszolgálat visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot a Futárszolgálat sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetess fel erről jegyzőkönyvet a Futárszolgálat munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítási határidők
Átlagos esetben a megrendelt termékeket 3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.
Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, stb.) hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményedet, észrevételeidet, panaszaidat kérjük, írd meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül, maximális rugalmassággal kezelünk!
6. Fizetési mód
Webáruházunkban az alább fizetési módon tudsz fizetni
A termék átvételekor a futárnak vagy a csomagponton készpénzzel, bankkártyával (utánvét)
Az áru átvételekor készpénzzel történő fizetés.
1. Megrendeled a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Munkatársaink felveszik veled telefonon a kapcsolatot, hogy melyik nap szeretnéd átvenni.
4. Feladjuk, a csomagot, mely az általad megadott napon, az általad megadott címre 8-18 óra között kiszállításra kerül.
5. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.
18.990 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj Express One 1.590 Ft, Magyar Posta 1.990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
18.990 Ft alatti megrendelés esetén a csomagpont átvételi díj Express One 990 Ft, Magyar Posta 990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
• 18.990 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
A termék megrendelésekor online bankkártyával (online bankkártyás fizetés)
Az áru megrendelésekor előre, bankkártyával történő fizetés.
1. Megrendeled a csomagot.
2. Megrendelést követően a K&H bank biztonságos online fizetési felületére irányítunk, ahol bankkártyával tudja kifizetni megrendelését, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.
18.990 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj Express One 1.590 Ft, Magyar Posta 1.990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
18.990 Ft alatti megrendelés esetén a csomagpont átvételi díj Express One 990 Ft, Magyar Posta 990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
• 18.990 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes
3. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
4. Feladjuk, a csomagot, mely az általad megadott módon, az általad megadott címre 8-18 óra között kiszállításra kerül.
5. A futár kiszállítja és átadja a csomagot.
7. Elállási jog
Amennyiben a megrendelést tévedésből adtad le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt e-mailben (kapcsolat@maria-galland.hu) mondhatod le minden következmény nélkül. Amennyiben a megrendelést a kért módon nem tudjuk az elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.
Amennyiben mi elküldtük Neked a rendelt csomagot, és azt kétszeri alkalommal nem veszed át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy postaköltséget. Sajnos a legnagyobb jóindulatunk ellenére is előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, zárva az ajtó, nem működik a csengő, nincs kiírva a név a csengőre, esetleg valami miatt éppen nem tartózkodik senki a megadott címen stb. A futárok egy része nagyon rugalmas (ők is a teljesített csomagok után kapják a bérüket, érdekük a minél több csomag kézbesítése) és a csomagra felírt telefonszámon megpróbálnak elérni Téged, és egyeztetni egy ismételt időpontot. Sajnos erre viszont mi nem kötelezhetjük őket, így garantálni sem tudjuk azt, hogy a futárok többet vállalnak, mint ami a szerződésben rögzített.
Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza akkor cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
8. Szavatosság, garancia
Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerinti szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok és első osztályúak. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljes körű pénz-visszafizetési kötelezettséget vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk. Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű tájékoztatót.
Pénzvisszafizetési garancia
Előfordul, hogy webáruházunkban megrendelt termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretettél volna. Ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz-visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
1. jelzed a termékkel kapcsolatos elégedetlenségedet Ügyfélszolgálatunkon e-mailben: kapcsolat@maria-galland.hu
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása, 30 napos határidő) közli, hogy a termék visszavehető-e (bontatlan és sértetlen-e a termék).
3. Ha nem tudod a terméket személyesen visszahozni, akkor küldd el csomagként az alábbi címre:
KALCSU COSMETICS
1139 Budapest, Frangepán utca 8-10.
Kérjük a csomagküldés díját előre rendezd, NE küldd vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.
4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és az általad megadott bankszámlaszámra történő átutalással visszaküldi a termék vételárát.
9. Gyakran Feltett Kérdések
Mennyi idő múlva szállítják a csomagot, ha megrendelem?
A termékek a megrendelést követő 3 napon belül kerülnek kiszállításra. Persze először meg kell rendelned ahhoz, hogy a konkrét csomagra meg tudjuk mondani, mikor tudjuk szállítani. A legtöbb termék gyorsan beszerezhető, de előfordulhat, hogy több napot, vagy akár hetet is várni kell. Konkrétan megmondani, hogy egy csomagot mikor tudunk szállítani, csak a rendelés leadása után tudjuk, hiszen a fent leírt esetek végtelen kombinációja lehetséges.
Mikor jön pontosan a Futár?
A csomag érkezéséről az általad választott futárszolgálat emailben és SMS-ben ad információt. Tőlünk minden nap egyszer elviszik a csomagokat a választott futárszolgálat központi szortírozójába, ott az éjjel folyamán feldolgozzák és elviszik a lakhelyedhez legközelebbi depóba. Itt másnap reggel kiadják a futárnak több másik csomaggal együtt. Amikor a futár valakit nem talál otthon, és nem tudja elérni telefonon sem, akkor időt veszít, és késik a többi csomag. Ezért legyen valaki a megadott címen az adott napon, aki átveszi (és kifizeti) a csomagot.
Tudok-e módosítani leadott rendelésemen?
Nem. Csak akkor küldd el a megrendelésedet, amikor a bevásárlókosár tartalmának módosításával eldöntötted mire van szükséged. Ha tényleg nagyon elrontottál valamit, írhatsz egy kedves levelet, amiben megkéred az ügyfélszolgálatot, hogy mégis módosítsák. De csak ők tudnak folyamatban lévő rendelésbe belenyúlni. Amikor már készen van a számla, és útjára van indítva a csomag, akkor ez persze elég bonyolult, mert sztornózni kell a már kiállított számlát, szét kell szedni a csomagot, új számlát kell írni a módosított rendelésről, és ki kell küldeni az új csomagot. Ez időt rabol el mások csomagjainak összekészítésétől és nem utolsó sorban költséges. Próbálunk mindent a lehető legrugalmasabban kezelni, de lehetőleg kerüld el a leadott rendelés módosítását.
Mennyi a szállítási költség?
18.990 Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj Express One 1.590 Ft, Magyar Posta 1.990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
18.990 Ft alatti megrendelés esetén a csomagpont átvételi díj Express One 990 Ft, Magyar Posta 990 Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
• 18.990 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
Hogyan tudom visszacserélni, ha valami nem jó?
Kérjük írj egy e-mailt a problémával kapcsolatban: kapcsolat@maria-galland.hu címre és válaszlevélben megadjuk a szükséges utasításokat. Ha vissza kell küldened a csomagot, akkor annak költségét sajnos nem tudjuk magunkra vállalni.
Elszúrtunk valamit, mi ilyenkor a teendő?
Sajnos van ilyen. Bármennyire is igyekszünk minden csomagot kétszer is átellenőrizni, emberek dolgoznak nálunk is, és bizony előfordulhat, hogy tévedünk. MINDEN ilyen esetben a saját költségünkön javítjuk a hibát. Általában úgynevezett cserecsomaggal küldünk neked egy új terméket, amit akkor ad oda a futár, ha kap egy másik csomagot vissza. Így egy útból megoldható a csere. Ennek a költsége természetesen minden esetben bennünket terhel. Egyre kérünk, próbáld meg a visszaküldött terméket a saját csomagjába, de legalább egy dobozba becsomagolni, hogy az lehetőleg épen és sértetlenül érjen vissza hozzánk. Köszönjük.
Cégünk 30 napig teljes körű pénz-visszafizetési garanciát vállal a webáruházunkból rendelt MINDEN termékre, azaz, ha nem vagy elégedett a termékkel, akkor azt 30 napig bármikor jelezheted felénk, és mi az eredeti vételáron visszavesszük a terméket. Ilyen esetben a terméket eredeti csomagolásban, bontatlanul, saját költségen vissza kell juttatnod részünkre, és Cégünk legkésőbb harminc napon belül a termék szállítási díjat nem tartalmazó teljes vételárát visszautalja. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel.